نسخه قدیم

بیش از یک‌صد عنوان از آثار عربی و انگلیسی مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) از دوشنبه ۱۸ تا ۲۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۵ مهرماه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به نمایش گذاشته شده است.
همچنین قریب به ۴۰۰ عنوان از آثار مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) در هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد مقدس از ۲۹ شهریور به نمایش گذاشته می‌‌شود.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در گفتگو با خبرنگاران از عرضه بیش از یک‌صد عنوان از آثار عربی و انگلیسی انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، با اعلام این خبر گفت: یکشنبه ۲۶ شهریور ماه، این نمایشگاه به صورت رسمی افتتاح شد و از روز دوشنبه جهت بازدید عمومی، از علاقه‌مندان عرصه کتاب و فرهنگ استقبال کرده است. آثار این مرکز در غرفه رایزنی فرهنگی ایران در بغداد (المستشاریة الثقافیة الإیرانیة) جهت ارائه به اندیشمندان و علاقه‌مندان به آثار تخصصی معارفی و فقهی به نمایش گذاشته شده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: آثار مرجع عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)، همچون موسوعه بزرگ تفصیل الشریعة، فقه القرآن، آیة التطهیر، حماة الوحی، مدخل التفسیر، و نیز آثار ارزشمند فقیه ارجمند حضرت آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی(دام ظله)، مانند رسائل فی الفقه و الاصول، صلوة المسافر، اسرار الصلوة، دراسة فی صیانة القرآن الکریم من التحریف، النهضة الحسینیة، مقاصد الشریعة، التلقیح المصنوعی و ... و همچنین آثار اساتید و پژوهشگران این مرکز، مانند تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم، موسوعة الاعتکاف، افضلیة امیرالمؤمنین(علیه السلام)، موسوعة احکام الأطفال، موسوعة عقائد الائمه علیهم السلام، موسوعة رد الشبهات الفقهیة المعاصرة و ... از جمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه می‌‌باشد.

مدیر این انتشارات افزود: این نمایشگاه از دوشنبه ۱۸ تا ۲۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۵ مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد برگزار شده است و آماده استقبال از اساتید و پژوهشگران می‌باشد.

ایشان در ادامه نیز با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد مقدس اعلام کرد: انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) مانند سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور فعّالی خواهد داشت و ان شاء الله با عرضه قریب به ۴۰۰ عنوان از آثار مرکز در خدمت اساتید و محققان خواهیم بود.

این نمایشگاه از ۲۹ شهریور تا ۷ مهرماه در حسینیه آیت الله شاهرودی واقع در خیابان امام رضا علیه السلام با حضور ناشران فعال کتب حوزوی برگزار خواهد شد و از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در خدمت اساتید و فضلای محترم حوزه مخصوصا پژوهشگران عرصه پژوهش های فقهی معاصر و نیز علاقه مندان به کتب و آثار حوزوی و معارفی هستیم.

تصاویری از این نمایشگاه

 

تعداد بازدید :205
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) است.